اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کاهش 95 درصدی تردد داخل شهری در البرز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به محدودیت های اعمال شده شاهد کاهش 95 درصدی تردد در مسیرهای داخل شهری شهرستان های استان البرز هستیم.

کاهش 95 درصدی تردد داخل شهری در البرز

غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با نتیج محدودیت های تردد ایجاد شده برای روز 13 فروردین گفت: در روز ۱۳ فرودین با اعمال محدودیت‌های تردد در جاده‌ها و تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های البرز عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی شهر‌ها و روستا‌ها و منتهی به تفرجگاه‌ها و اماکن طبیعی استان کاهش ۹۵ درصدی داشت.

شرق افزود: پلیس از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین با حضور ۱۰۰ درصدی معابر را پوشش داد و ۶۳ نقطه از ورودی‌های شهر‌های استان شناسایی، ۳۶ ورودی مسدود و ۲۷ گیت کنترلی در ورودی‌های شهر‌ها ۲۴ساعته فعال شدند.

وی با بیان اینکه به توصیه ستاد مبارزه با کرونا، ماندن در خانه مهم‌ترین عامل در ریشه کن کردن این ویروس مزاحم است بیان داشت: در این روزها طرح زوج و فرد هم در سطح استان در حال اجرا است تا بار تردد شهری را کاهش دهد و نیروی انتظامی مانند سایر دستگاه‌ها در کنار کادر پزشکی و درمانی برای شکست ویروس کرونا فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

شرق بیان داشت: پلیس برابر قانون و همچنین در قالب اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این ممنوعیت‌ها بی‌توجه باشند برخورد قانونی می‌کند و ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد را نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول