اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مردم به هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند

امام جمعه سرخه گفت: مردم باید ضمن توکل به خداوند متعال و توسل به اهل‌بیت (ع)، به هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا توجه و عنایت وافر داشته باشند.

مردم به هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی‌بصیر، امام جمعه سرخه به همراه کارکنان و پایوران سپاه ناحیه سرخه و شماری از نیروهای مردمی و جهادی، مواد ضدعفونی و ماسک را در بانک‌ها و فروشگاه‌های شهر سرخه توزیع کردند.

هم‌زمان با انتشار گسترده ویروس کرونا، کارکنان و پایوران سپاه ناحیه سرخه همراه با نیرو‌های جهادی به بسته‌بندی اقلام بهداشتی (ماده ضدعفونی و ماسک) اقدام کردند.

این اقلام امروز با حضور امام جمعه سرخه و نیروهای سپاه ناحیه و اعضای ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان سرخه در بانک‌ها و فروشگاه‌های شهر توزیع شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی‌بصیر امام جمعه سرخه با حضور در مرکز بهداشت سرخه، همراه با فرمانده و نیروهای سپاه در جهت سرکشی از نیروهای جهادی بسیج در این مرکز اظهار کرد: مقابله با پدیده نوظهور کرونا، عزمی راسخ و برآمده از حضور برجسته آحاد مردم می‌طلبد.

وی تصریح کرد: مردم باید ضمن توکل به خداوند متعال و توسل به اهل‌بیت (ع)، به هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا توجه و عنایت وافر داشته باشند.

امام جمعه سرخه گفت:‌ در حقیقت شعار راهبردی ما در مواجهه خردمندانه با این ویروس منحوس امید، آگاهی و آرامش است.

فاطمی‌بصیر بیان کرد: پویش‌های مردمی «در خانه بمانیم» و «جایی امن‌تر و مطمئن‌تر از خانه نیست» و «مدافعان سلامت تشکر» و «ویروس کرونا را شکست می‌دهیم» ضرب‌آهنگ امور همه شهروندان تا ریشه‌کنی این میهمان ناخوانده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول