اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مدافعان سلامت فداکارانه در خط مبارزه با کرونا هستند

حزب موتلفه اسلامی و پیروان خط امام و رهبری با صدور پیامی با اشاره به مجاهدت‌های کادر درمان بر همکاری مردم برای اجرا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کردند.

مدافعان سلامت فداکارانه در خط مبارزه با کرونا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص بیماری کرونا و لزوم همکاری مردم برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده؛مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌استانی‌های محترم

پدیده بیماری کرونا صرف نظر از تهدیدهای خانمانسوز و کم‌سابقه و گسترده جهانی آن، فرصت‌های زیادی را پیش روی ما قرار می‌دهد تا با نگاه اعتقادی و اخلاقی و اجتماعی و آمادگی روحی با این رویداد مهم، مواجه و مسیر پر رمز و راز امتحان الهی را با مشارکت همگانی و اتحاد و همدلی و احساس مسئولیت مضاعف، همچون امتحانات گذشته به سرانجام موفقیت برسانیم.

در شرایطی که، اصل تهدید جهانی است و مجموعه مردم و کارگزاران و خدمتگزاران کشور ما بخصوص جان بر کفان پیش تاز نظام سلامت، با هدایت و نظارت رهبری معظم، برای مهار کرونا آماده باش و بسیج شده‌اند، تصمیم به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ضرورت و الزام به برخی  محدودیت‌ها و اهتمام جمعی برای به نمایش گذاشتن عزم ملی و تعهد و تقید به الزامات آن، نشانه آگاهی و معرفت اجتماعی و همبستگی اجتماعی، و اعتلای رشد سیاسی و اخلاقی است، تا همه با هم بتوانیم با همکاری صمیمانه و ایثارگرانه همچون گذشته از این گردنه سخت عبور نموده و موفقیت قطعی را قرین سازیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول