اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

هوای کردستان از بعد از ظهر امروز پایدار خواهد شد

مسوول پیش‌بینی هواشناسی استان کردستان از تداوم بارش‌ها تا بعد از ظهر امروز در استان خبر داد و گفت: از بعد از ظهرهم تا اواخر روز جمعه هوای استان نسبتا پایدار و آرام خواهد بود.

هوای کردستان از بعد از ظهر امروز پایدار خواهد شد

ریحان امیدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تا بعد از ظهر امروز در سطح استان شاهد وزش تندباد، رگبار باران، رعد و برق و رخداد تگرگ خواهیم بود.

وی افزود:  میزان بارش‌ها در شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد، کامیاران، سقز و سنندج قابل ملاحظه‌تر بوده و منجر به ایجاد آبگرفتگی‌های موقت خواهد شد.

مسوول پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: با توجه به رگباری‌بودن بارش‌ها، مردم باید از هر گونه تردد در حاشیه مسیل‌ها،  رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

امیدی‌راد تصریح کرد: از  بعد از ظهر امروز تا اواخر روز جمعه هوای استان نسبتا پایدار و آرام خواهد بود همچنین در روز جاری امکان انتقال بخشی از گرد و خاک تشکیل شده بر روی عراق به استان و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی روز شنبه هفته آینده عبور یک موج زودگذر باعث ابری و مه‌آلود شدن هوا و رگبار و رعد و برق در استان خواهد شد.

مسوول پیش‌بینی هواشناسی کردستان با بیان اینکه دما طی پنج روز آینده روند افزایشی دارد، یادآور شد: در روز یکشنبه هم هوا صاف و آفتابی خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول