اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ضدعفونی مراکز توانبخشی گنبدکاووس توسط جوانان

دبیر موسسه یاوران ورزش پاک با اشاره به حضور سمن‌های جوانان برای کنترل بیماری کرونا، گفت: در ادامه فعالیت‌های خود مراکز توانبخشی بهزیستی توسط این سمن‌ها ضدعفونی می‌شوند.

ضدعفونی مراکز توانبخشی گنبدکاووس توسط جوانان

اسماعیل دلداده مهربان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه از همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان گنبدکاووس جوانان با احساس تکلیف وارد عرصه مبارزه با این بیماری و کمک به مردم و مسوولان شدند، اظهار کرد: با استقبال دبیران سمن‌های جوانان از پیشنهاد مطرح شده مبنی بر تشکیل پویشی با عنوان پویش همدلی سمن‌ها عملا چندین سمن به  جمع ما اضافه شدند.

وی با بیان اینکه به لطف خدا حضور ۶ سازمان مردم نهاد موجب ایجاد پویشی قدرتمند و با برنامه‌هایی مبتکرانه و فاخر شد، افزود: راه‌اندازی فروشگاه خرید اینترنتی، تولید بیش از ۱۰ هزار ماسک و ۵۰۰ گان، توزیع یک هزار بسته بهداشتی، یک هزار بسته غذایی و بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ بسته سلامت تقویت ایمنی بدنبخشی از اقدامات ما بود.

عضو پویش همدلی سمن‌های گنبدکاووس با تاکید بر اینکه راه‌اندازی پویش‌های در خانه بمانیم در روز طبیعت، چهارشنبه سوری و ایام تعطیلات نوروز نیز از اقدامات پویش همدلی سمن‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: اهدای ماسک به برخی مراکز آسیب‌پذیر، تولید محتواهای آموزشی برای دانش آموزان و خانواده‌ها نیز از سایر اقدامات ما بوده است.

دلداده مهربان با اشاره به اینکه با هماهنگی صورت گرفته میان پویش همدلی سمن‌ها و اداره بهزیستی مقرر شده است که همچون اقدامی که در چندین اداره انجام داده‌ایم، مراکز توانبخشی خصوصی و دولتی زیر نظر این اداره را ضدعفونی کنیم، گفت: در روزهای گذشته مرکز نهگداری سالمندان را ضدعفونی کرده‌ایم و در روزهای دیگر مراکز نگهداری افراد کم‌توان جسمی و حرکتی، مرکز نگهداری افراد کم توان ذهنی و ... را ضدعفونی خواهیم کرد.

وی از همکاری پویش همدلی سمن‌ها با اداره زندان، مراکز فرهنگی، سپاه، اداره اوقاف و امور خیریه و مرکز افق آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) خبر داد و تاکید کرد: از هر ظرفیتی برای تقویت همدلی میان مردم و مسوولان برای شکست دادن کرونا استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول