اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالیت حدود ۲۰۰۰ نفر در قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در سمنان

مسؤول خیران قرارگاه مردمی یحیی بن موسی الکاظم (ع) سمنان گفت: حدود دو هزار نفر در قرارگاه مردمی مبارزه با کرونای شهرستان سمنان فعالیت دارند.

فعالیت حدود ۲۰۰۰ نفر در قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در سمنان

عباس نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: حدود دو هزار نفر از اقشار مختلف ازجمله مسؤولان شهر، روحانیت، پایگاه‌های بسیج، اداره اوقاف، حرم مطهر حضرت یحیی (ع)، محله‌های اسلامی، دفتر آستان قدس رضوی و سایر خیران و مردم در این قرارگاه فعالیت دارند.

وی افزود: محور فعالیت قرارگاه شامل تهیه مواد ضدعفونی و ماسک و دستکش و توزیع بین مردم به‌صورت خانه به خانه و گندزدایی مناطق و آپارتمان‌ها و مجتمع‌های تجاری و مسکونی و همچنین مراقبت‌های پس از ترخیص از بیمارستان در قالب قرنطینه بیماران با تهیه صبحانه و ناهار و شام و لباس و علاوه بر این‌ها تهیه لباس بیمارستانی و ماسک برای بیمارستان و کادر درمانی است.

مسؤول خیران قرارگاه مردمی یحیی بن موسی الکاظم (ع) سمنان تصریح کرد: با کمک خیران و مشارکت‌های مردمی نسبت به خریداری اقلام موردنیاز برای تولید ۳۰ هزار عدد ماسک و همچنین ۳۰ هزار قوطی محلول ضدعفونی تهیه و توزیع شده است و تا پایان ریشه‌کنی ویروس کرونا این روند ادامه دارد.

وی عنوان کرد: افرادی که علاقه‌مندند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌حساب شماره ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۳۸۹۷۴۶۹ بانک انصار به نام قرارگاه خیران و محرومیت‌زدایی واریز کنند.

نظری عنوان کرد: نیروهای تخصصی داوطلب مردمی در رشته‌های علوم آزمایشگاهی، پرستاری، دانشجویان پزشکی، پزشکان و پرستاران بازنشسته، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط و غربالگری نیز می‌توانند با مراجعه به این قرارگاه با ما همکاری کنند.

مسؤول خیران قرارگاه مردمی یحیی بن موسی الکاظم (ع) سمنان خاطرنشان کرد: قرارگاه مردمی مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان سمنان موسوم به قرارگاه یحیی بن موسی الکاظم (ع) از اواخر اسفندماه فعالیت خود را آغاز کرد و تا شکست ویروس منحوس با مدد الهی و توسل به ائمه معصومین و یاری خیران ادامه دارد.

انتهای پیام/74006/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول