اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رحمانی فضلی: امیدواریم تا ۲۰ فروردین کشور به فعالیت‌های عادی خود بازگردد

وزیر کشور با بیان اینکه هم در بستری‌ها و هم فوتی ها روند کاهشی داشته ایم، گفت: امیدواریم تا ۲۰ فروردین بتوانیم کشور را به فعالیت ها باز گردانیم.

رحمانی فضلی: امیدواریم تا ۲۰ فروردین کشور به فعالیت‌های عادی خود بازگردد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، پیش‌ از ظهر امروز ( چهارشنبه ۱۳ فروردین) در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه عملکرد دستگاهها در انجام مقررات کمیته انتظامی ستاد مبارزه با کرونا قابل تقدیر بوده است, اظهار داشت: ارزیابی ما از وضعیت جاده‌ها این است که باز هم 30 درصد از مسافرت‌ها کم شده و مصرف بنزین 55 درصد کاهش داشته است.

وزیر کشور با اشاره به روند مهار و کنترل ویروس کرونا گفت: با روندی که الان شاهد هستیم و گزارشات وزارت بهداشت، هم در بستری ها و هم فوتی ها، روند کاهشی داشته ایم و به ثبات رسیده ایم.

وی با بیان اینکه در چند استان شاهد روند افزایش بستری ها و فوتی ها هستیم، گفت: امیدواریم تا ۲۰ فروردین بتوانیم کشور را به فعالیت ها باز گردانیم.

وزیر کشور افزود: لازم است از مردم و رسانه ها مخصوصاً صداوسیما که کمک کردند و نیروی انتظامی، بسیج، کارکنان وزارت بهداشت و بیمارستان ها که در کنار استانداران و فرمانداران ما ایفای نقش کردند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول