اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آمار ضعیف تیم‌های خوزستانی در گلزنی

تیم‌های خوزستانی در 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر موفق به زدن 56 گل از 353 گل زده رقابت‌های امسال شدند که 4 گل از میانگین گل‌ زده تیم‌های لیگ برتر کمتر است.

آمار ضعیف تیم‌های خوزستانی در گلزنی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، 21  هفته از رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس در سال 98 – 99 گذشت و در آستانه برگزاری هفته بیست و دوم، این رقابت‌های به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد. تا به اینجای رقابت‌ها 353 گل به ثمر رسیده که سهم فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از این تعداد گل،  56تا بوده است.

میانگین گل‌های زده برای هر تیم در این فصل 22.6 است که خوزستانی‌ها میانگین کمتری دارند و با 56 گل زده میانگین گل‌های زده این 3 تیم به 18.6 رسیده است.

بهترین آمار گلزنی بین نمایندگان خوزستان متعلق به نفت آبادان است که با 22 گل زده میانگین گل‌های زده‌شان از یک گل در هر بازی فراتر رفته است. بدترین آمار نیز متعلق به نفت مسجدسلیمان با 16 زده است.

همچنین تعداد گل‌های زده دو تیم نخست جدول و نیز 3 تیم انتهای جدول از نمایندگان خوزستان بیشتر است تا این آمارها نشان دهد خوزستانی‌ها از فوتبال برزیلی خود فاصله گرفته‌اند.

همچنین نگاهی به گلزنان این 3 تیم نشان می‌دهد که عیسی آل کثیر بهترین گلزن فعلی خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر است که میانگین گل زده او در هر دو بازی یک گل است؛ آل کثیر هم اکنون 31 ساله است و در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جدایی از طلایی پوشان بود؛ همچنین او در مصاحبه‌های خبری خود بعد از نیم فصل به علاقه قلبی‌اش نسبت به پرسپولیس تأکید می‌کند تا به نوعی خودش را در لیست خرید پرسپولیس برای فصل آینده جای دهد.

در تیم قرمزپوش خوزستانی وضعیت خط حمله نیز کمی بحرانی‌تر است؛ بهترین گلزن فولاد تا هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر ایوب والی و لوسیانو پریرا هستند که هرکدام از آنها 4 بار توپ را وارد دروازه حریف کردند. وضعیت وقتی بغرنج‌تر می‌شود که بدانیم پست ایوب والی مدافع آخر است و پریرا دو گل از چهارگل خود را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان کرده است.

نفت مسجدسلیمان با تارتار هم اولویت خود را برای گل نخوردن گذاشته و هدف اصلی آنها هم ماندن در لیگ برتر است؛ به همین دلیل تاکنون بعد از گل گهر سیرجان تیم آنتهای جدولی صاحب بدترین خط حمله لیگ برتر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول