اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امام جمعه کرمان درگذشت «زهرا حمیدی» فرزند، همسر و مادر شهید را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان درگذشت خانم زهرا حمیدی‌راوری فرزند شهید «حاج عباس حمیدی»، همسر شهید «حاج محمود تویسرکانی» و مادر شهید «محسن تویسرکانی» را تسلیت گفت.

امام جمعه کرمان درگذشت «زهرا حمیدی» فرزند، همسر و مادر شهید را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان درگذشت خانم زهرا حمیدی‌راوری فرزند شهید «حاج عباس حمیدی»، همسر شهید «حاج محمود تویسرکانی» و مادر شهید «محسن تویسرکانی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

درگذشت بانوی مکرمه مجاهده حاجیه خانم زهرا حمیدی‌راوری موجب تاثر و تالم اینجانب و همه کسانی است که افتخار آشنایی با این خانواده را داشته‌اند، جهاد با خون و پوست و استخوان این خانواده عجین شده است و در این میان مجاهدت و صبر این بانوی گرانقدر که هم فرزند شهید است و هم همسر و فرزند خود را در راه جهاد فی سبیل‌الله از دست داده است، مجاهدتی بزرگ و صبری جمیل است.

این بانو همواره در مسیر انقلاب اسلامی قدم برداشت و با صبری زینب‌وار همه این فقدان‌ها را تحمل کرد، اما اندکی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب خم به ابرو نداد و عزیزانه و سلحشورانه مقاومت کرد.

از خداوند متعال برای این بانوی فرهیخته، پدر، همسر و فرزند شهیدش آرزوی علو درجات و حشر با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و برای باز ماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

پیام تسلیت محمدجواد فدائی استاندار کرمان در پی درگذشت مرحومه زهرا حمیدی راوری

بسم الله الرحمن الرحیم

«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام»

خبر درگذشت بانوی مؤمنه و قهرمان صبر و فداکاری مرحومه «زهرا حمیدی‌راوری» فرزند شهید حاج عباس حمیدی، همسر شهید محمود تویسرکانی و مادر شهید محسن تویسرکانی موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

صلابت و صبوری این فرزند، همسر و مادر شهیدان والامقام در مسیر رضایت خداوند و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیف شدنی نیست.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه، مردم متدین و شهیدپرور استان کرمان و به ویژه مردم شریف شهرستان راور تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات و همنشینی با شهیدانش برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول