اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

توضیحات «همراه اول» در خصوص شرکت توسکا و اپلیکیشن روبیکا

در واکنش به انتشار مطالبی در فضای مجازی درخصوص توسکا و روبیکا و نسبت دادن مالکیت و مدیریت این دو برند به برخی سهامداران مخابرات، شرکت همراه اول اطلاعیه‌ای صادر کرد.

توضیحات «همراه اول» در خصوص شرکت توسکا و اپلیکیشن روبیکا

به گزارش خبرگزاری فارس، در اطلاعیه «همراه اول» آمده است: در پی انتشار مطالبی در مورد شرکت توسکا و قرارداد تبلیغاتی در حوزه سرویس‌های دیجیتال با سازمان صدا و سیما، و نقش سهامداران در مدیریت و مالکیت آن و پیرو اطلاعیه روابط عمومی شرکت توسکا به اطلاع می‌رساند که شرکت توسکا از شرکت‌های تابعه همراه اول بوده و هیچ یک از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در لایه سهامداری شرکت مخابرات ایران و همراه اول از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و نیز سایر سهامداران، هیچ نقشی در مدیریت و یا مالکیت این شرکت و همچنین اپلیکیشن «روبیکا» ندارند.

این اطلاعیه می‌افزاید: از آنجایی که شرکت توسکا کارگزار همراه اول در اجرای قرارداد صداوسیما بوده است، به اطلاع می‌رساند قرارداد مذکور از آذرماه ۹۸ از شرکت توسکا منفک و به همراه اول منتقل گردیده و شرکت مذکور هیچ فعالیتی در این زمینه ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول