اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فردا به شمشک دربندسر نروید برای خودتان خطرآفرین است

رئیس شورای شهر اسلامی شمشک دربندسر با اشاره به ممنوعیت‌های ایجاد شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز ۱۳ فروردین، گفت: در حالت عادی نیز سفر به این منطقه در این ایام سال خطرآفرین است و می‌تواند منجر به حادثه شود.

فردا به شمشک دربندسر نروید برای خودتان خطرآفرین است

جواد شمشکی رئیس شورای شهر شمشک دربندسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همانطور که پیش از این بارها در رسانه‌ها نیز به آن پرداخته شده است دولت از طریق ستاد مبارزه با بیماری کرونا در کشور ممنوعیتی را برای سپری کردن ۱۳ فروردین در طبیعت برای مردم ایجاد کرده است که به طبع مناطق رودبار قصران و شمشک نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وی ادامه داد: اما نکته قابل توجه دیگر اینجاست که چنانچه ما حتی با مسئله‌ای به نام کرونا هم مواجه نبودیم باز از مردم می‌خواستیم که فردا به این منطقه سفر نکنند زیرا که در این موقع از سال منطقه به شدت  خطر آفرین و بهمن‌خیز است و می‌تواند منجر به حادثه شود. 

رئیس شورای شهر شمشک دربندسر در پایان با بیان اینکه در سال گذشته در این روز شاهد ۱۰ بهمن در منطقه بودیم خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم که به توصیه‌های مسؤولان گوش فرا دهند و از سفر به این مناطق خودداری کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول