اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مرگ ۸۳۷ بیمار کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته

مقامات ایتالیا اعلام کردند ظرف 24 ساعت گذشته 837 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به 12 هزار و 428 نفر برسد.

مرگ ۸۳۷ بیمار کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ایتالیا اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته ۸۳۷ نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به 12 هزار و 428 نفربرسد.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته 4 هزار و 53 مورد دیگر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شد تا مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 105 هزار و 792 نفر برسد.

منطقه لومباردیا در شمال ایتالیا که کانون شیوع ویروس کرونا در این کشور بوده، همچنان بیشترین آمار ابتلا و مرگ را در این کشور دارد.

طی 24 ساعت گذشته دست کم 381 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این منطقه جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان کرونا در لومباردیا به 7 هزار و 199 نفر رسید.

تعداد ابتلای جدید به کرونا در این منطقه طی 24 ساعت گذشته به 1047 نفر رسید تا مجموع مبتلایان در لومباردیا به 43 هزار و 208 نفر برسد.

 

بر اساس آخرین آمار در سرتاسر جهان 824 هزار و 563 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 40 هزار و 673 نفر جان خود را از دست داده و 174 هزار و 359 نفر نیز توانسته‌اند بهبودی خود را بدست بیاورند.

آمریکا با ثبت بیش از 175 هزار مبتلا به ویروس کرونا بیش از 20 درصد از مبتلایان به این ویروس در سرتاسر جهان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول