اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شمار مبتلایان به «کرونا» در هرمزگان به ۱۹۸ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان با ۸ مورد جدید به ۱۹۸ نفر رسید.

شمار مبتلایان به «کرونا» در هرمزگان به ۱۹۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: از زمان شروع خطر اپیدمی تاکنون،۱۲۴۷نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی (آنفلوانزا، ذات‌الریه، مشکوک به کرونا و ...) در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۰۹۸نفر پس از طی دوره‌ درمان و بهبودی ترخیص شده‌اند و ۸۶ نفر نیز بستری هستند که از میان بستری‌شدگان ۶۲ نفر ایزوله و ۱۴ نفر در ICU و ۸ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

وی افزود: تاکنون از ۸۸۳ نفر به‌علت مشکوک بودن به ابتلا کرونا، نمونه‌گیری شده که نتیجه‌ آزمایش ۶۸۹نفر منفی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: طی یک روز اخیر نتیجه‌ آزمایش کرونای ۸ بیمار دیگر در هرمزگان شامل ۳ نفر در کیش، ۳ نفر در میناب و دو نفر در بندرعباس مثبت اعلام شد و براین‌اساس شمار مبتلایان قطعی به کرونا در استان به ۱۹۸ نفر رسید.

فرشیدی خاطرنشان کرد:: طی یک روز اخیر یک بیمار مبتلا به کرونا (زن ۳۶ ساله) در میناب با داشتن بیماری لوپوس و نارسایی کلیوی جان خود را از دست داد و تعداد فوت‌شدگان به‌علت کرونا در استان به ۱۵ نفر رسید.

به گفته‌ رئیس دانشگاه‌ علوم‌پزشکی هرمزگان ۱۷۶ نفر از مبتلاشدگان به کرونا از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند و ۷بیمار نیز هم‌اکنون بستری هستند.

فرشیدی تصریح کرد: پراکندگی مبتلایان به کرونا شامل ۹۹ نفر در بندرعباس، ۴۱نفر در کیش، ۲۱ نفر در قشم، ۱۴ نفر در میناب، ۷نفر در بندرلنگه  ۵ نفر در حاجی‌آباد، ۴ نفر در رودان، ۳نفر در بستک، دو نفر در پارسیان، یک نفر در بندرخمیر و یک نفر در جاسک است.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول