اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مردم هشدارها را جدی بگیرند/ مردم از هرگونه تجمع در روز طبیعت خودداری کنند

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با اعلام آمادگی کامل پلیس استان برای ماموریت روز 13 فروردین، به شهروندان توصیه کرد هشدارها و توصیه‌های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با ماندن در خانه خود در قطع زنجیره انتقال کرونا سهیم شوند.

مردم هشدارها را جدی بگیرند/ مردم از هرگونه تجمع در روز طبیعت خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پلیس در تمام شرایط پیشتاز در برقراری امنیت روحی و روانی مردم و ارائه خدمات بی‌وقفه در مبارزه با بحران‌ها و ناهنجاری اجتماعی است و پلیس علاوه بر وظیفه ذاتی خود برای پیشگیری، مهار و کنترل بیماری کرونا همکاری‌های لازم را با مسئولان بهداشتی و درمانی داشته است.

وی تصریح کرد: با ورود این ویروس منحوس به کشور، ماموران کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان امداد به طور شبانه روز و بدون حتی کوچک‌ترین وقفه‌ای در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند تا خللی در امنیت و احساس امنیت که پایه و اساس همه نیازهای جامعه است، وارد نشود.

محمدی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان، فرصت طلبان و محتکران اقلام بهداشتی هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد گفت: پلیس معتقد است که امنیت و سلامت خواسته همه افراد جامعه است و پلیس با همکاری و مشارکت مردم و سایر نهادهای جامعه در این مسیر تلاش کرده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اهمیت خودمراقبتی از طریق کاهش تردد شهروندان در معابرعمومی، از خانواده‌ها و هم استانی‌های عزیزخواست در روز طبیعت از هر گونه تجمع و حضور در پارک‌های جنگلی خودداری کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای این طرح مستلزم مشارکت و همکاری همه آحاد جامعه و نیازمند یک حرکت و کار جهادی بزرگ است که ما باید با همدلی و همکاری همه مردم است و مهمترین مسئولیت برای پیشگیری و غلبه بر ویروس کرونا در خانه ماندن است.

محمدی با اعلام آمادگی کامل پلیس  استان برای ماموریت روز 13 فروردین، به شهروندان توصیه کرد هشدارها و توصیه‌های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و با ماندن در خانه خود در قطع زنجیره انتقال کرونا سهیم شوند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول