اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

محمود اکبرزاده به علت عفونت ریوی بستری است

فرزند این مداح پیشکسوت مشهدی گفت: پدرم حدود ۱۶ روز پیش به دلیل تعرق زیاد بدون هیچ سرفه‌ای به بیمارستان مراجعه کرد و پس از سی تی اسکن از ریه، تشخیص پزشک عفونت ریوی بود که منجر به بستری شد.

محمود اکبرزاده به علت عفونت ریوی بستری است

جعفر اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: پدرم ۱۶ روز است که در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام رضا(ع) بستری شده است.

فرزند محمود اکبرزاده ادامه داد: پدرم حدود ۱۶ روز پیش به دلیل تعرق زیاد و بدون هیچ سرفه‌ای به بیمارستان مراجعه کردند و پس از سی تی اسکن از ریه، تشخیص پزشک عفونت ریوی بود و منجر به بستری ایشان شد.

وی با اشاره به اینکه حال پدرم مساعد نیست تاکید کرد: تاکنون جواب تست کرونای پدرم نیامده است و بیماری کرونا قطعی نیست اما ایشان در آی‌سی‌یو بیمارستان امام رضا(ع) بیهوش و بستری هستند.

حاج محمود اکبرزاده، پیرغلام ۸۸ ساله اهل بیت(ع)، شاعر و مداح پیشکسوت مشهدی است که از ۸ سالگی کار خود را آغاز کرده است او علاوه بر تربیت شاگردان بسیار، افتخار خادمی بارگاه ملکوتی حضرت رضا(علیه‌السلام) را دارد.

"نغمه‌های پیروزی"، "راز ناشناخته"، "زهرا گلبن عفاف" و "غم‌ها و شادی‌ها" از جمله‌ کتاب‌های محمود اکبرزاده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول