اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کمپین تا بهار سلامتی در تبریز/ کمک‌های مردمی کانالیزه شود

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز با تقدیر از ایجاد کمپین تا بهار سلامتی گفت: در حقیقت امروز با گذشت 42 روز وارد ماراتن کروان ویروس شدیم و امیدواریم با کمک مردم و رعایت اصول ایمنی و خودمراقبتی بتوانیم هرچه زودتر بر این بحران غلبه کنیم

کمپین تا بهار سلامتی در تبریز/ کمک‌های مردمی کانالیزه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود فقیه دینوری امروز در دیدار با اعضای سازمان مردم نهاد قلب‌های بزرگ تبریز و دست اندرکاران کمپین تا بهار سلامتی  اظهار داشت: کمک‌های مردمی را می‌توانیم از طریق سازمان‌های مردم نهاد کانالیزه و کرده و با این روش اقلام مصرفی با استاندارد را تهیه و توزیع کنیم. 

وی افزود: مردم فهیم و نوع دوست ما همیشه و در همه بحران‌ها نشان دادند که همواره پشتیبان هم بوده و در هر شرایطی به همدیگر یاری و کمک می‌کنند ولی به لحاظ اینکه ممکن از برخی از اقلامی که توسط خود مردم خریداری و به مراکز درمانی اهداء می‌شود به لحاظ تخصصی بودن از استاندارد لازم برخوردار نباشد  به همین علت به نظر می‌رسد این کمک‌ها و اقلام اهدایی اگر از طریق سازمان‌های مردم نهاد تهیه و به مراکز اهداء شود بسیار مفید خواهد بود.

دینوری افزود: ما می‌توانیم اقلام و تجهیزات لازم را که مورد نیاز است با رعایت استانداردهای لازم به سازمان مردم نهاد اعلام کنیم تا این سازمان بر اساس مشخصات استانداردی که ارائه شده اقلام را تهیه و به مراکز درمانی اهداء کنند. 

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز با اشاره به اینکه در 42 روزی که به طور مستقیم درگیر با کرونا هستیم همواره مردم درکنار ما بوده‌اند ابراز داشت: در حقیقت امروز با گذشت 42 روز وارد ماراتن کروان ویروس شدیم و امیدواریم با کمک مردم و رعایت اصول ایمنی  و خودمراقبتی بتوانیم هرچه زودتر بر این بحران غلبه کنیم چرا که اگر روند فعلی به مدت طولانی ادامه یابد قطعا آسیب‌های اجتماعی جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

سعید نیکو خصلت عضو شورای اسلامی شهر تبریز و یکی از اعضای کمپین تا بهار سلامتی اظهار داشت: با توجه به بحران کرونا ویروس طی بازدیدی که از مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) داشتیم باید دست مریزاد به جناب آقای دکتر دینوری بگوییم واقعا نظمی که در این بحران در بیمارستان امام رضا (ع) حاکم هست مرهون زحمات شبانه‌روزی وی و تیم مدیریت تحت نظر ایشان هست. 

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: تیم مدیریت اجرای مستقر در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز نشان دادند که با مدیریت صحیح منابع مالی و انسانی می توان از سخت‌ترین بحران‌ها با درایت عبور کرد.

نیکو خصلت گفت: بنده به عنوان  عضو کوچکی از کمپین تا بهار سلامتی حمایت خود را از سیستم درمانی اعلام داشته و هر کمکی که از سوی سازمان‌های مردم نهاد بر می‌آید با کمال میل در خدمت سیستم درمانی تا آخرین لحظه عبور از بحران و بازگشت به وضعیت عادی خواهیم بود.

ارسلان منفرد مؤسس کمپین تا بهار سلامتی گفت:  این کمپین  از 26 اسفند در تبریز شروع به کار کرده و تاکنون بیش از 600 نفر عضو فعال در این کمپین فعالیت دارند. 

وی افزود: در این مدت با کمک و همیاری مردم و اعضای کمپین توانسته‌ایم بالغ بر 300 میلیون تومان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و با مشورت و اطلاع از اینکه چه اقلامی بیشتر و ضروری‌تر مورد نیاز مراکز درمانی می‌باشد تهیه و به مراکز درمانی اهداء کنیم. 

منفرد ادامه داد: در کمپین تا بهار سلامتی بالغ بر 150 پزشک و داروساز و سایر افراد متخصص فعال بوده و همه روزه با ویزیت هموطنان و حتی تهیه برخی اقلام دارویی به صورت رایگان در خدمت هموطنان عزیز  هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول