اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش ۱۲ درصدی مأموریت‌های سال گذشته اورژانس اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در سال ۹۸ مجموع مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان در مقایسه با سال ۹۷ با افزایش ۱۲ درصدی مواجه بود.

افزایش ۱۲ درصدی مأموریت‌های سال گذشته اورژانس اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: در سال ۹۷ کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان به ۲۳۱ هزار و ۶۸۱ عملیات اورژانسی اعزام شدند که ۱۶۴ هزار و ۳۸ مورد غیرتصادفی و ۶۷ هزار و ۶۴۳ مورد تصادفی بود، از مجموع این عملیات‌ها ۵۷ درصد یعنی معادل ۱۳۱ هزار و ۴۷۵ عملیات در شهرستان اصفهان انجام شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: این آمار در سال ۹۸ با ۱۱ درصد افزایش کل مأموریت‌ها به ۲۶۰ هزار و ۱۷۹ مورد شامل ۱۹۱ هزار و ۴۶ غیرتصادفی و ۶۹ هزار و ۱۳۳ تصادفی رسید و در این سال ۱۱۵ هزار و ۷۰۳ مأموریت معادل ۴۵ درصد مجموع عملیات‌ها مربوط به شهرستان اصفهان بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال ۹۷ بالگرد امدادی اورژانس ۱۱۵ اصفهان ۲۲ بار به پرواز درآمد و ۳۴ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی انتقال داد، این عدد در سال ۹۸ به ۱۷ مأموریت رسید که در این عملیات‌ها ۳۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

راستین تأکید کرد: در سال ۹۸ فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با افزایش ۲ پایگاه، با توان ۱۴۷ پایگاه اورژانس شامل ۷۶ پایگاه شهری و ۷۰ جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۹ اتاق فرمان به صورت شبانه‌روزی به حادثه دیدگان و بیماران اورژانسی امدادرسانی کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۵/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول