اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

ممنوعیت موقت ملاقات با زندانیان در تاجیکستان

مقامات تاجیکستان با هدف جلوگیری از احتمال گسترش ویروس کرونا در داخل زندان های این کشور ملاقات زندانیان با بستگانشان را به طور موقت ممنوع کردند.

ممنوعیت موقت ملاقات با زندانیان در تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، ملاقات با زندانیان با هدف جلوگیری از احتمال گسترش ویروس کرونا در داخل زندان های تاجیکستان به طور موقت ممنوع شد.

«منصورجان عمراف» رئیس زندان های تاجیکستان امروز با اعلام این خبر گفت: تصمیم در این زمینه به منظور جلوگیری از شیوع ویرس کرونا گرفته شده است.

وی افزود: علاوه بر قطع ملاقات، زندانیان و کارمندان زندان ها با ماسک های ویژه مجهز و ورودی زندان ها ضدعفونی شده است.

عمراف تصریح کرد: در صورت شیوع ویروس کرونا، در داخل زندان ها اماکن ویژه ای ایجاد شده که زندانیان مبتلا را به آنجا منتقل می کنند.

بر اساس تصمیم اخیر مقامات ذیربط تاجیکستان شروع از امروز زندانیان در این کشور نمی توانند با بستگان خود ملاقات های کوتاه مدت یا طولانی مدت داشته باشند.

زمان دقیق پایان ترتیب جدید در زندان های تاجیکستان تا به حال اعلام نشده است.

بنابر گزارش وزارت بهداشت تاجیکستان تا به امروز در این کشور هیچ یک مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت نشده است. با این وجود اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور تقویت شده است.

قطع ارتباط هوایی با کشورهای خارجی و به مدت دو هفته قرنطینه شدن کسانی که از خارج به این کشور وارد می شوند از جمله آن است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول