اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۷۱۸ نفر رسید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده است و مجموع موارد شناسایی شده ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧١٨ مورد رسیده است.

مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۷۱۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین کاملی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در خصوص آمار مبتلایان به کرونا ویروس اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده است و مجموع موارد شناسایی شده ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧١٨ مورد رسیده است.

وی افزود: این موارد به تفکیک شهرها شامل اهواز٨ نفر، امیدیه ٢نفر، باوی ١ نفر، خرمشهر ٢ نفر، دزفول ۵ نفر، شادگان ١ نفر،شوش۱ نفر، شوشتر٢ نفر، گتوند١ نفر و ماهشهر٢ نفر می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ۵ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: متاسفانه تاکنون ۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند که به تفکیک ٣ نفر در اهواز، ١ نفر ایذه و١ نفر دزفول بوده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر ١٧٨ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند و با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان تاکنون ۴۵۵ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول