اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تعطیلی پارک‌ها و تفرجگاه‌های سیستان و بلوچستان/جریمه های سنگین در انتظار خاطیان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: براساس تصمیمات متخذه تمامی پارک‌ها، فضای سبز و تفرجگاه‌های سراسر استان در این چند روز تعطیل خواهد بود و از رفتن مردم به تفرجگاه‌ها نیز قطعاً جلوگیری خواهد شد.

تعطیلی پارک‌ها و تفرجگاه‌های سیستان و بلوچستان/جریمه های سنگین در انتظار خاطیان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمدهادی مرعشی اظهار کرد: براساس تصمیمات متخذه کلیه پارک‌ها، فضای سبز، تفریحگاه‌ها و تفرجگاه‌های سراسر استان در این چند روز تعطیل خواهد بود و از رفتن مردم به تفرجگاه‌ها نیز قطعاً جلوگیری خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: برای حفظ جان مردم، همه کسانی که این موضوع را نادیده بگیرند و دستورالعملهای بهداشتی را رعایت نکنند، مشمول جریمه های سنگین پیش بینی شده، می‌شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم این ایام را پشت سر بگذاریم و کمترین تلفات را در سیستان و بلوچستان از موضوع کرونا داشته باشیم.

مرعشی گفت: خوشبختانه از نظر آمار مبتلایان و بهبودیافتگان وضعیت استان نسبت به کشور مناسب است و تا کنون توانسته‌ایم با کمک مردم این بیماری را کنترل کنیم ولی این وضعیت پایدار نیست و مردم باید همچنان رعایت کنند.

 معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در پایان از همکاری خوب مردم با مسئولان مربوطه و خادمین‌شان در عرصه سلامت تشکر و قدردانی کرد و گفت: از مردم فهیم استان می خواهیم ایام پیش رو را در خانه هایشان بمانند و ۱۳ فروردین ماه که روز طبیعت نامگذاری شده است، را در منزل به‌در کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول