اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سپاه و بسیج تا شکست و ریشه کنی کرونا در کنار مردم خواهند ماند

فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: سپاه و بسیج از بطن ملت است و تکلیفش خدمتگزاری بوده و مردم آسوده باشند که ستون محکم انقلاب مقتدرانه تا شکست و ریشه کنی کرونا در کنار مردم خواهند ماند.

سپاه و بسیج تا شکست و ریشه کنی کرونا در کنار مردم خواهند ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه محمد مهجوری اظهار کرد: ضد عفونی کردن معابر اماکن عمومی در نقاط مختلف شهرستان توسط گروه های جهادی با حمایت مردمی به صورت شبانه روز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع محلول‌های ضد عفونی، ماسک و بروشور در درب منازل از همان ابتدا صورت گرفته است، افزود: غربالگری آحاد مردم به جهت حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع آن با برقراری تیم های ایست و بازرسی انجام شد که همچنان ادامه دارد.

وی ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی در خصوص تولید ماسک و سایر اقلام توزیعی را اولویت اول  دانست وگفت: باهمکاری های انجام شده با شبکه بهداشت شهرستان تمامی کارگاه های تولید ماسک و مواد توزیعی مرتبا با نظارت های صورت گرفته مورد ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی قرار می گیرد.

  مهجوری اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده اقتصادی در این ایام تهیه و توزیع سبد کالا ویژه نیازمندان و قشر کم برخوردار انجام شده است.

  فرمانده سپاه ناحیه شازند  خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج از بطن ملت است و تکلیفش خدمتگزاری بوده و مردم آسوده باشند که ستون محکم انقلاب مقتدرانه و با روحیه جهادی در مقابل  پیش آمدها نظیر این ویروی منحوس کرونا تا شکست و ریشه کنی آن در کنار مردم خواهند ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول