اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۲۵۶ خودرو در همدان

رئیس پلیس راه استان همدان از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی۲۵۶ خودرو در همدان خبر داد و گفت: ۱۶ خودرو روانه پارکینگ شده‌اند.

جریمه  ۵۰۰ هزار تومانی ۲۵۶ خودرو در همدان

رضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعمال محدودیت ترافیکی در روز طبیعت در استان خبر داد و اظهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و مرکز بهداشت در تمام ورودی‌های جاده‌های توریستی استان از جمله سد اکباتان، امامزاده محسن(ع)،جاده فسیجان و وهنان و غار علیصدر و در مجموع جاده‌های منتهی به مناطق گردشگری و توریستی محدودیت ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه هر خودروی غیر  بومی بخواهد در جاده‌های استان تردد کند جلوی آن را گرفته و جریمه می‌‌کنیم گفت: جریمه در نظر گرفته شده برای این متخلفان ۵۰۰ هزار تومان است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه از ابتدای طرح ۲۵۶ خودرو به این مبلغ جریمه شده‌اند گفت: ۱۶ دستگاه خودرو اصرار به حرکت داشتند که روانه پارکینگ شده‌اند‌.

وی بیان کرد: خودروهایی که اقدام به برگشت کرده‌اند تنها ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند اما آنهایی که اصرار به حرکت و ورود به شهر دیگر داشته‌اند ضمن جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، روانه پارکینگ شده‌اند.

عزیزی با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه تاکنون دو مورد فوتی تصادفات در استان به ثبت رسیده است گفت: قبل از عید عابری جلوی کارخانه آرد سینا جان خود را از دست داد و بعد از آن فردی از اهل نورآباد لرستان به سمت نهاوند می‌آمد که در گردنه گرین فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه مدت مشابه سال قبل قریب به ۱۰ فوتی تصادف در استان ثبت شده که امسال به دو نفر رسیده و هشت مورد کاهش داشته است خاطرنشان کرد: علت کاعش تصادفات در استان کاهش تردد است.

رئیس پلیس راه استان همدان با توصیه به همکاری مردم در طرح مقابله با کرونا گفت: بهترین محل برای ایمن ماندن از بیماری کرونا منزل است و امیدوارم مردم به این موضوع توجه کنند تا شاهد ریشه کنی آن حتی در سطح جهان نیز باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول