اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

2 هزار حلقه چاه غیرمجاز در خراسان رضوی پُر شد

مدیر حفاظت و بهره برداری منابع آب خراسان رضوی با اشاره به آمار پُر و مسلوب المنفعه شدن چاه های غیر مجاز در سال گذشته، گفت: در این مدت تعداد دو هزار و 92حلقه چاه غیر مجاز در استان پُر و مسلوب المنفعه شد.

2 هزار حلقه چاه غیرمجاز در خراسان رضوی پُر شد

غلامرضا ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد، با اشاره به مشکلات اجرایی در سال گذشته، اظهار کرد: باوجود تمام مشکلات اجرایی در سال ۱۳۹۸ تعداد دو هزار و 92 حلقه چاه غیرمجاز در استان خراسان رضوی پُر و مسلوب المنفعه شد.

مدیر حفاظت و بهره‌برداری منابع آب خراسان رضوی ابراز کرد: با انسداد این چاه‌ها بیش از ۶۲ میلیون مترمکعب از برداشت منابع آب زیرزمینی جلوگیری شد.

وی ادامه داد: با همکاری کشاورزان و تشکل‌های کشاورزی حدود ۴۰۰ میلیون مترمکعب  از اضافه برداشت ۲۲۱۲ حلقه از چاه‌های مجاز نیز کاسته شد.

مدیر حفاظت و بهره‌برداری منابع آب خراسان رضوی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از دو هزار و 300 دستگاه تابلو و مودم کنتورهای هوشمند چاه‌های کشاورزی برقی به‌روزرسانی شد.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول