اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تعطیلی تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌های گرمسار

رئیس ستاد پیشگیری از کروناویروس در شهرستان گرمسار گفت: با تصمیم این ستاد، تمام پارک‌ها، پارک جنگلی پروفسور کردوانی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های این شهرستان تعطیل است.

تعطیلی تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌های گرمسار

وحید رجایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرمسار اظهار کرد: روز ۱۳ فروردین‌ماه کمین‌گاه کروناویروس است و برای قطع زنجیره کرونا راهی به جز رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین اصل برای ما حفظ سلامتی مردم است و زمانی که افراد سالم باشند، می‌توانند مراسم‌ سال‌های آینده را برگزار کنند.

فرماندار گرمسار ادامه داد: وضع فعلی مانند آتش زیر خاکستر است و با عدم رعایت قرنطینه خانگی توسط مردم، طغیان کروناویروس در راه است.

رجایی با بیان اینکه خروج از منزل در روز طبیعت امسال، سیاحت در بیماری و خدای‌ناکرده مرگ خود و دیگران است، تأکید کرد: از هم‌اکنون با مشورت اعضای خانواده برای ترسیم خاطره‌ای جدید برای روز ۱۳ فروردین اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه با خروج از منزل زحمات خود، دیگران، کادر بهداشت و درمان و ... را هدر ندهیم، تصریح کرد: تجربه بهار و روز طبیعت قابل تکرار است؛ پس با سهل‌انگاری جان خود و دیگران را به خطر نیندازیم.

رئیس ستاد پیشگیری از کروناویروس در شهرستان گرمسار عنوان کرد: با تصمیم این ستاد، تمام پارک‌ها، پارک جنگلی پروفسور کردوانی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در این شهرستان تعطیل است.

رجایی خاطرنشان کرد: از عموم همشهریان گرمساری خواهش می‌کنم که در روز ۱۳ فروردین‌ماه در منازل خود بمانند و به حفظ سلامتی خود و دیگران اهمیت دهند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول