اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

تولید روزانه ۱۵ هزار ماسک توسط هیأت بیت‌الزهرا تهران

مسئول گروه جهادی هیأت بیت‌الزهرا(س) گفت: جوانان هیأتی این گروه از نیمه اسفندماه با مشارکت جمع دیگری از گروه‌های جهادی به تولید ماسک در دو نوع نمدی و پزشکی و با ظرفیت تولید میانگین روزانه ۱۵ هزار ماسک مشغول هستند.

تولید روزانه ۱۵ هزار ماسک توسط هیأت بیت‌الزهرا تهران

عباس سرتیپی مسئول گروه جهادی امام جواد(ع) هیأت بیت‌الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات این جوانان هیأتی در راستای مبارزه با بیماری کرونا اظهارداشت: این گروه از نیمه اسفندماه  با مشارکت جمع دیگری از گروه‌های جهادی، به تولید ماسک در دو نوع نمدی و پزشکی پرداخته است.

 

وی ادامه داد: این گروه روزانه به صورت میانگین ۱۵ هزار ماسک، ۱۰ هزار ماسک نمدی و ۵ هزار ماسک پرستاری تولید می‌کند که پس از فرایند تولید، به سازمان انرژی اتمی ارسال می‌شود تا ایزوله شود.

سرتیپی تصریح کرد: ماسک‌های تولید شده به بیمارستان‌ها و همچنین برای کمک به نیازمندان در تهران و شهرستان‌هایی همچون رشت، پلدختر و ... ارسال می‌شود تا بتوانند در برابر این بیماری استفاده کنند.

مسئول گروه جهادی امام جواد(ع) هیأت بیت‌الزهرا(س)  گفت: این گروه هم‌اکنون ظرفیت تولید روزانه ۱۵ هزار ماسک را دارد و هدفگذاری کرده‌ایم تا به تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک برسیم.

 


سرتیپی گفت: این گروه جهادی بنا دارد در ادامه این خدمات‌رسانی‌ها به تولید گان نیز بپردازد که هم‌اکنون در مرحله ارزیابی امر و تهیه مواد اولیه هستیم.

 

براساس این گزارش، هیأت بیت‌الزهرا(س) محل برگزاری جلسات مذهبی منصور ارضی مداح اهل بیت(ع) در خیابان ولیعصر(عج) است که این روزها گروه جهادی این هیأت، مشغول خدمت‌رسانی به مردم در زمینه مبارزه با ویروس کرونا هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول