اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مرکز صهیونیستی: اعضای بازداشتی حماس زیر نظر اطلاعات آمریکا و اسرائیل بودند

یک مرکز صهیونیستی مدعی شد، برخی اعضای جنبش حماس که در عربستان بازداشت شده‌اند، مدتی طولانی زیر نظر سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده‌اند.

مرکز صهیونیستی: اعضای بازداشتی حماس زیر نظر اطلاعات آمریکا و اسرائیل بودند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مرکز صهیونیستی موسوم به «مرکز امور عمومی اورشلیم» ادعا کرد، سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی اعضای بازداشتی حماس در عربستان را از مدتها پیش زیر نظر گرفته بوده‌اند.

در این گزارش آمده، اعضای حماس بنا به درخواست آمریکا و رژیم صهیونیستی در عربستان بازداشت شده‌اند؛ ممکن است برخی از آنها آزاد شوند اما بیشتر آنها محاکمه و مجازات خواهند شد.

عربستان سعودی بیش از شصت فلسطینی و اردنی را به دلیل یاری مسأله فلسطین بازداشت و اتهاماتی از قبیل «کمک به گروهی تروریستی و حمایت مالی از آن» به این افراد وارد کرده است.

عربستان سعودی در کیفرخواست صادر شده علیه بازداشتی‌های فلسطینی ادله مضحکی مانند ضبط روغن زیتون از آنها، فرستادن قربانی به غزه و داشتن کتابی در باره تاریخ فلسطین ذکر کرده است.

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی اخیر خود پیشنهاد مبادله چند تن از اسرای ائتلاف سعودی در مقابل اعضای بازداشتی حماس را مطرح کرد اما عربستان واکنشی رسمی نداشته است. 

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول