اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

غربالگری ۳۰ هزار نفر در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: غربالگری ۳۰ هزار نفر در شهرستان انجام شده که معادل ۹۰ درصد از جمعیت ۳۳ هزار نفری شهرستان است .

غربالگری ۳۰ هزار نفر در فیروزکوه

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همزمان با ابلاغ مصوبه‌ سراسری از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ساعت ۲۴ هفتم فرودین‌ ماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان اجرایی شد و از خروج خودروهای استان تهران به خارج از استان ممانعت به عمل آمد.

وی افزود:طبق اعلام نتیجه کار توسط نیروی انتظامی و اداره راهداری حدود ۶۰ درصد ترددها در محورهای شهرستان و در درون شهر نسبت به هفته اول نوروز کمتر شده است.

فرماندار فیروزکوه از بازگرداندن ۹۵۱ خودرو از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از این شهرستان به مبدأ خبر داد و عنوان کرد: تاکنون خودرویی به پارکینگ منتقل نشده و ۱۹ خودرو نیز که مقررات طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده و بر این تخلف اصرار داشتند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

جمارانی با تأکید بر اجرای جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه داد: این طرح با هدف کاهش تماس‌های بین افراد بدنبال به حداقل رساندن فاصله‌ای بوده که بیش از یک ماهی است به واسطه ویروس کرونا در بین مردم زیاد شده تا در نهایت سلامت و آرامش گذشته مجدد به جامعه بازگردد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۱هزار نفر از شهروندان در سامانه ارزیابی سلامت ثبت نام کرده‌اند گفت: از این تعداد، غربالگری ۳۰ هزار نفر در شهرستان انجام شده که معادل ۹۰ درصد جمعیت ۳۳ هزار نفری شهرستان است و از تمام مردم می‌خواهیم ثبت نام در سامانه ارزیابی سلامت و پیگیری سلامت خود از این طریق را انجام دهند.

فرماندار فیروزکوه در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه ‌روزی مدافعان سلامت خاطر نشان کرد: کادر درمانی در این راستا از جان خود مایه گذاشته‌اند و باید همه علاوه بر قدردان بودن از زحمات این قشر همکاری‌های لازم را داشته باشند تا این بیماری نه تنها شدت نگیرد بلکه هر چه زودتر مهار شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول