اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

جان باختن 4 نفر در استان فارس به دلیل سیل/ قطع آب و برق در چند روستا

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: با توجه به بارش‌های روز گذشته 4 نفر در استان فارس جان خود را از دست دادند و طی 24 ساعت گذشته برق و آب روستاها در مناطق پر بارش قطع شده است.

جان باختن 4 نفر در استان فارس به دلیل سیل/ قطع آب و برق در چند روستا

علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره کاهش دمای هوا و بارش باران در بعضی از نقاط کشور، اظهار داشت: در استان فارس 4 نفر که جزو عشایر نیز بودند جان خود را از دست دادند که سه نفر آنها در حال برگشت از شهرستان کازرون بودند و یک نفر هم در شهرستان زرین‌دشت در حال تماشای رودخانه خروشان بود که به یکباره به داخل این رودخانه کشیده می‌شود.

وی ادامه داد: خسارت مالی عمده‌ای در این استان گزارش نشده و تعدادی از دام‌ها در بارش‌های اخیر تلف شدند و تعدادی از منازل نیز دچار آب‌گرفتگی شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: در استان کرمان نیز فعالیت سامانه بارشی از دو روز گذشته آغاز شده است و علی‌رغم شدت گرفتن باران در مناطق غربی و جنوبی استان از ساعت یک بامداد امروز با توجه به اقدامات پیشگیرانه و آمادگی قبلی تا این لحظه به غیر از مسدود شدن تعدادی راه روستایی و آب‌گرفتگی معابر و قطع آب چند روستا مشکل عمده‌ای نداشته‌ایم.

بختیاری گفت: لازم به ذکر است بارش باران طی 24 ساعت گذشته در برخی نقاط غربی 95، جنوب 45 و مرکز 56 میلی‌متر ثبت شده است.

وی ادامه داد: تیم‌های ارزیابی نیز در حال برآورد خسارت وارد شده در بخش کشاورزی و دامپروری و همین‌طور تجهیزات، راه‌ها و منازل مسکونی و اداری هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول