اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| هیچ مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع در مشهد نداریم

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هیچ مشکلی در تامین و توزیع گاز نداریم.

فارس من| هیچ مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع در مشهد نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، «بازار سیاه گاز مایع در مشهد» یکی از سوژه‌هایی است که توسط مخاطبان خبرگزاری در سامانه «فارس من» این رسانه به ثبت رسیده و خواستار پیگیری این موضوع شدند؛ خبرنگار فارس موضوع را از معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی جویا شد.

رضا شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مشهد با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و توزیع گار نداریم، اظهار کرد: زمستان سال گذشته هیچ مشکلی برای تامین گاز مردم روستاها وجود نداشت. در سال جاری نیز هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد و تامین گاز مایع مردم به طور معمول و بدون هیچ مشکلی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها در سازمان صنعت و معدن به سه صورت انجام می‌شود، بازرسی‌های نوبه‌ای، شکایت محور و اولویت‌کاری را از جمله این بازرسی‌ها برشمرد و افزود: با توجه به اینکه از فصل سرما عبور کرده‌ایم این‌گونه موارد جزء شکایات، شکایت محور می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تأکید بر این نکته که ما با هرگونه افزایش قیمت برخورد می‌کنیم و تعارفی با هیچ‌کس نداریم، گفت: از مردم می‌خواهم که به ما کمک کنند و هرگونه افزایش قیمت را به ما اطلاع دهند.

شجاعی تصریح کرد: گروه‌هایی که به صورت واقعی به گاز مایع نیاز دارند از طریق شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی شناسایی و وضعیت آنها تایید شده و هیچ محدودیتی برای تامین نیاز آنها وجود ندارد.

وی قیمت هر کپسول گاز را هفت هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: در تمامی تاسیسات شرکت‌های توزیع کننده گاز نماینده سازمان صنعت و معدن حضور دارد و موجودی تاسیسات شرکت فرآورده های نفتی از گاز مایع مملو و تکمیل است.هیچ نگرانی در جهت تامین و توزیع گاز وجود ندارد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ابراز کرد: مردم می‌توانند در صورت داشتن شکایت با سامانه ۱۲۴ تماس گیرند و یا برای آگاهی از قیمت‌ها به سایت www .۱۲۴ .ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول