اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کاهش 48 درصدی تردد در جاده‌های کردستان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: تردد در محورهای برون‌شهری کردستان 48 درصد کاهش داشته است.

کاهش 48 درصدی تردد در جاده‌های کردستان

عیسی گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که امروز چهارمین روز اجرای خود را پشت سر می‌گذارد تمام ورودی‌های استان کنترل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از ورود خودرو با پلاک‌ سایر استان‌ها به درون استان جلوگیری می‌شود مگر اینکه افرادی سکونت آنها در کردستان برای ماموران پلیس محرز شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان افزود: برای مسافرانی که در استان بوده و الان قصد برگشت به استان خود را دارند و پلاک خودروی آنها نمره سایر استان‌هاست هیچ محدودیتی اعمال نمی‌شود و می‌توانند از کمربندی‌ها و کنارگذرها خارج شوند.

وی در ادامه از کاهش 48 درصدی تردد در محورهای برون‌شهری استان در روز گذشته نسبت به مدت زمان مشابه سال 98 خبر داد و عنوان کرد: با این اوصاف هم از رانندگان انتظار داریم در طول مسیر تمام قوانین و مقررات را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

گوهری افزود: عدم توجه به سرعت مجاز و رعایت نکردن قوانین و مقررات به واسطه خلوت بودن جاده‌ها، احتمال وقوع حوادث را دارد که اکیدا از رانندگان انتظار داریم دقت لازم در زمان تردد در محورها داشته باشند.

وی اذعان کرد: متاسفانه بی‌توجهی راننده 18 ساله به رعایت سرعت مطمئنه و در نتیجه ناتوانی در  عکس‌العمل به موقع موجب واژگونی خودرو و فوت سرنشین جوان آن شد.

گوهری از مردم تقاضا کرد در روز 13 فروردین هم حدالاامکان از خانه بیرون نیایند و با این کار ضمن کمک به قطع زنجیره کرونا، از وقوع حوادث رانندگی در این روز جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: امنیت جامعه اولویت ماست و برای حفظ و تامین این امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول