اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت 530 گروه جهادی در استان زنجان برای مقابله با کرونا

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 530 گروه جهادی در این استان برای مقابله با بیماری کرونا فعالیت دارند.

فعالیت 530 گروه جهادی در استان زنجان برای مقابله با کرونا

فرهاد امندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: گروه‌های جهادی جغرافیامحور و محله محور در شهرستان‌های تابعه، از ابتدای فعالیت در عرصه پیشگیری و مقابله با کرونا اقدامات ارزشمند و اثرگذاری در زمینه‌های مختلف انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت گروه‌های جهادی اقدام به ضدعفونی یک هزار و ۱۸۰ باب مسجد، اماکن مذهبی و مدرسه کرده است، عنوان کرد: ۲ هزار و ۷۱۰ نقطه از معابر و اماکن عمومی نیز از زمان آغاز شیوع بیماری در استان با استفاده از ۲۳ هزار لیتر مواد گندزدایی شده است.

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه ۲۱ هزار بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی توسط جهادگران استان زنجان توزیع شده است، ادامه داد: تعداد ۴۵ هزار عدد ماسک و دستکش ‌توزیع نیز در این ایام توزیع شده است.

امندی با اشاره به طراحی، تولید و توزیع بروشور آموزشی به تعداد ۱۱ هزار مورد با موضوع کرونا ‌و‌ راه‌های پیشگیری از شیوع آن ادامه داد: آموزش چهره به چهره عمومی 60 هزار نفر توسط جهادگران گروه‌های جهادی انجام شده است.

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد ۳۰ کارگاه تولید ماسک در زنجان توسط گروه‌های جهادی راه‌اندازی شده است، افزود: با راه‌اندازی این واحدها ۱۱۰ هزار عدد ماسک تاکنون تولید و توزیع شده است.

 وی با اشاره به مشارکت 530 گروه جهادی دv فعالیت‌های مقابله‌ای با ویروس کرونا بیان کرد: این گروه‌ها با مشارکت ۸ هزار جهادگر انجام شده است.

امندی با اشاره به اینکه تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای دیگر از قبیل پوستر، کلیپ و ... توسط قسمت فرهنگی و رسانه بسیج سازندگی استان انجام و در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شده است، عنوان کرد: در این مسیر از کمک 2 میلیارد ریالی خیرین بهره‌گیری شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول