اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرونا| واشنگتن در حال رصد جابجایی‌های میلیون‌ها آمریکایی است

یک روزنامه آمریکایی گزارش داده که مقامات آمریکایی با روش‌های شبیه به تعقیب اطلاعاتی در حال تحلیل داده‌های مربوط به جابجایی میلیون‌ها آمریکایی‌ هستند.

کرونا| واشنگتن در حال رصد جابجایی‌های میلیون‌ها آمریکایی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روسیا الیوم به نقل از روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال نوشت که دولت فدرال آمریکا در همکاری با مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها و همچنین مقامات محلی به روشی که شبیه به تعقیب اطلاعاتی است، در حال تحلیل داده‌های مربوط به جابجایی میلیون‌ها آمریکایی‌ است. این اقدام از طریق ردیابی محل تلفن‌های هوشمند شهروندان آمریکایی صورت می‌پذیرد.
بنابراین گزارش، این اطلاعات توسط تبلیغ‌کنندگانی که تبلیغاتشان را در اینترنت و برنامه‌های گوشی‌های تلفن همراه ارائه می‌کنند، در اختیار مقامات آمریکایی قرار می‌گیرد.

این روزنامه آمریکایی می‌گوید این اطلاعات تنها در خصوص محل حضور شهروندان آمریکایی است و اطلاعات شخصی آنها محرمانه باقی می‌ماند.

همچنین اطلاعات محل حضور کارکنان دولتی نیز در حداقل ۵۰۰ شهر آمریکا جمع‌آوری می‌شود.

بنابر ادعای وال‌استریت ژورنال، اطلاعات مزبور برای مشخص کردن الگوی جابجایی آمریکایی‌ها در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا تحلیل می‌شوند تا در زمان مناسب اقدامات لازم صورت پذیرد.

آمریکا بیشترین آمار ابتلا به کرونا را در جهان دارد و بیش از 2400 نفر در این کشور در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول