اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱٠ فروردین ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ شعبان فروتن رئیس اتاق بازرگانی ایلام از کمک ۱۵ میلیارد ریالی اتاق بازرگانی ایران به این استان برای خرید و تامین لوازم پزشکی و بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با کرونا خبر داد.

وی افزود: اولین محموله خریداری شده با این کمک‌ها شامل ۲ دستگاه دیالیز، ۴ دستگاه نوار قلب، تب سنج، لباس ضد ویروس محافظتی مخصوص کادر درمان، ماسک و مواد ضدعفونی کننده وارد استان می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان تصریح کرد: پس از دریافت این کالاها با نظر دانشگاه علوم پزشکی ایلام و مسئولان بین مراکز درمانی درگیر با کرونا تقسیم می‌شود

۱۵ نفر از کادر درمانی استان ایلام به کرونا مبتلا شده اند

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ابتلای ۱۵ نفر از کادر درمانی استان به کرونا ویروس خبر داد.

دکتر محمد کریمیان با اعلام این مطلب اظهار کرد: تعداد پرسنل درگیر با بیماری کرونا در استان به ۱۵ نفر افزایش یافته که از این رقم،  تعداد ۶ پزشک و ۹ نفر از کادر بهداشتی و درمانی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

وی افزود: مردم استان برای حفظ سلامتی خود و خانواده شان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات خود، دانشگاه علوم پزشکی را در ارائه بهتر و زودتر خدمات، یاری کنند.

تمدید دو ماهه اعتبار پروانه کار  شرکت هایی که متقاضی به کار گیری اتباع خارجی هستند

شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: با موافقت دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پروانه کار اتباع خارجی در راستای قطع زنجیره‌ی ابتلا به ویروس کرونا تمدید شد.

وی افزود: اتباع خارجی شاغل در جمهوری اسلامی ایران که اعتبار پروانه کار آنها در فروردین سال جاری منقضی می‌شود، بدون نیاز به مراجعه به اداره کل اشتغال اتباع خارجی و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها به مدت دو ماه تمدید شد.

 

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول