اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بازدید استاندار گیلان از کارگاه جهادی تولید لباس ایزوله

استاندار گیلان عصر امروز با حضور در کارگاه تولید لباس ایزوله موکب محسنین در صومعه‌سرا بازدید و از تمامی جهادگران و دست‌اندرکاران این مجموعه خیریه تشکر و قدردانی کرد.

بازدید استاندار گیلان از کارگاه جهادی تولید لباس ایزوله

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، ارسلان زارع عصر امروز در حاشیه  بازدید از کارگاه تولید لباس ایزوله موکب محسنین در این شهرستان اظهار کرد: لوازم بهداشتی و ملزومات محافظت شخصی برای جامعه درمانی و همه اقشار جامعه ازجمله گان، لباس یکسره، کلاه، دستکش و ماسک از نیازهای ضروری و مستمر کادر درمانی استان است.

وی با بیان اینکه برای کنترل شیوع این کرونا نیاز به تجهیزات و ملزومات بهداشتی به‌اندازه ظرفیت استان است، گفت: باوجود تلاش‌های صورت گرفته، کماکان در خصوص لوازم موردنیاز کادر درمانی و مردم کمبودهایی در گیلان وجود دارد.

استاندار گیلان با اشاره به همدلی مسؤولان برای مهار این بلای همه‌گیر تصریح کرد: گروه‌های جهادی با اقدامات فداکارانه و با استفاده از کمک‌ها و مساعدت‌های مالی خیران توانسته‌اند تا حدودی آلام جامعه را تسکین دهند.

 

به گزارش فارس، پرستارانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند در اوایل شیوع این ویروس با کمبود لباس ایزوله یک‌بارمصرف مواجه شدند؛ بنابراین موکب محسنین که همه‌ساله در ایام اربعین در کربلای معلی از زوار الحسین (ع) پذیرایی می‌کند دست‌به‌کار شده و با برآورد نیازها و راه‌اندازی ۳۵ چرخ‌خیاطی و با ۳۰ نیرو در دو کارگاه با مجوز رسمی اداره صمت و‌ سازمان غذا و دارو، روزانه ۶۰۰ لباس ایزوله برای کادر درمانی استان تأمین می‌کند.(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول