اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در قرچک

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک با اشاره به فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی غیرضروری گفت: برای جلوگیری از ویروس کرونا در روزهای اول و دوم اجرای طرح فاصله اجتماعی به ترتیب ۶ و ۳ واحد صنفی متخلف و امروز هم ۶ مورد از واحدهای صنفی غیر ضروری در شهرستان پلمب شدند.

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در قرچک

حمید تاجیک رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار داشت: با کمک شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس اماکن توانستیم تا حدود ۹۵ درصد از واحدهای صنفی شهرستان قرچک را تعطیل کنیم.

وی افزود: برای جلوگیری از ویروس کرونا در روز اول ۶ واحد، روز دوم ۳ واحد و امروز هم ۶ مورد از واحدهای صنفی غیرضروری متخلف در قرچک پلمب شدند که مجموعاً ۱۵ واحد صنفی از آغاز اجرای طرح در شهرستان اعمال قانون شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قرچک ادامه داد: تا زمانی که شرایط به حالت عادی برگردد ما طبق دستورالعملی که از ستاد برای ما ابلاغ شده است موظف هستیم برای مبارزه با ویروس کرونا با صنوف غیرضروری در شهرستان برخورد کنیم و در صورت اینکه به تذکرات گوش داده نشود پلمب خواهند شد و بالاخره همه باید کمک کنند تا شرایط کنونی به حالت طبیعی خودش بازگردد.

تاجیک در پایان بیان کرد: گشت‌های نظارتی اتاق اصناف شهرستان قرچک همه روزه در دو نوبت صبح و عصر فعال است و با هرگونه فعالیت صنوف غیرضروری در شهرستان برخورد و در صورت اینکه به تذکرات توجه نکنند واحدهای آن‌ها پلمب و تا یکماه اجازه فعالیت به آن‌ها داده نخواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول