اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رسانه‌هاى مازندران پیشرو در اطلاع‌رسانى اخبار ویروس کرونا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جامعه رسانه، هنرمندان، فرهیختگان و کنشگران فضاى مجازى استان با راه‌اندازی پویش‌های مردمی توانسته‌اند گام‌های مثبتی را برای مبارزه با این ویروس بردارند.

رسانه‌هاى مازندران پیشرو در اطلاع‌رسانى اخبار ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس زارع اظهار کرد: اطلاع‌رسانی درست در راه مبارزه و قطع شیوع ویروس کرونا، امری  است که رسانه‌های استان به خوبی توانسته‌اند در این راستا انجام دهند.

وی با قدردانی از رسانه‌‌های استان مازندران اضافه کرد: جامعه رسانه، هنرمندان، فرهیختگان و کنشگران فضاى مجازى استان با راه‌اندازی پویش‌های مردمی توانسته‌اند گام‌های مثبتی را برای مبارزه با این ویروس بردارند که از همه این عزیزان سپاسگزاریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از رسانه‌های خواست همچنان با آگاهی رسانی درست و بهنگام در مورد طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تا پایان این طرح تلاش کنند.

این مسؤول گفت: با توجه به اینکه جامعه فرهنگی و هنری استان در این بحران جهانی ، متحمل هزینه‌های فراوانی شده که دولت محترم با در نظرگرفتن بسته‌ها و طرح‌های حمایتی ، انشالله بخشی از این هزینه‌ها را جبران خواهد کرد.

*طرح فاصله‌گذاری اجتماعی؛ راه نجات مردم

سینا قربانی مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران نیز در ادامه با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: همانگونه که در جریان پدیده شوم و منحوس کرونا ویروس هستید و همانند همیشه به خوبی در این مدت با رزمندگان خط مقدم این عرصه که پزشکان، پرستاران ،کادردرمانی و اجرایی هستند، نهایت همکاری را داشتند و به توصیه‌های آنان در رعایت نکات بهداشتی و «ماندن درخانه »که تنها راه علاج و غلبه بر این ویروس است، با جان و دل همراهی کردند.

وی افزود: همه مردم  در یک اقدام ملی و همگانی باشعار «سیزده بدر را در خانه می‌مانیم» و با حمایت از طرح فاصله گذاری اجتماعی، رزمندگان جبهه سلامت و خدمت را همراهی کرده و هر یک از ما پیام رسان این پیام برای یکدیگر باشیم و به سلامتی هموطنان عزیزمان که درگرو ماندن در خانه است کمک کنیم و نشان دهیم که با عزمی جدی و اراده‌ای راسخ بر ویروس کرونا پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/86034/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول