اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هنرمندان مبل و منبت ملایر ماسک تولید می‌کنند

رئیس هیات مدیره بازار بزرگ مبل ملایر از تولید روزانه ۳ تا ۴ هزار عدد ماسک توسط هنرمندان مبل و منبت ملایر در این روزها خبر داد.

هنرمندان مبل و منبت ملایر ماسک تولید می‌کنند

یدالله کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به تعطیلی تمام مراکز و واحدهای تولیدی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا اظهار کرد: واحدهای تولیدی مبل و منبت ملایر نیز در این راستا با مصوبه فرمانداری تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی با بیان اینکه هنرمندان مبل و منبت ملایر نیز برای جلوگیری از شیوع کرونا کار خود را تعطیل کرده‌اند گفت: جمعی از واحدهای تولیدی به کار بازگشته و با تولید ماسک سعی کرده‌اند گام کوچکی در راستای حفظ سلامت جامعه بردارند.

رئیس هیات مدیره بازار بزرگ مبل ملایر بیان کرد: در این راستا ۲۰ واحد تولیدی رویه‌کوبی مبل در دو کارگاه با چرخ‌های خیاطی مشغول تولید روزانه بین ۳ تا ۴ هزار عدد ماسک هستند که در دو کارگاه آقایان و بانوان ماسک‌های صد درصد بهداشتی با مجوز وزارت بهداشت و‌ درمان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه مواد اولیه تولید این ماسک‌ها از کمک‌های مردمی‌ ‌واحدهای تولیدی مبل و منبت و نمایشگاه‌داران مبل و منبت تامین می‌شود افزود: تولید ماسک در این کارگاه‌ها از ابتدای نوروز شروع شده تا زمانی که مواد اولیه داشته باشیم ادامه دارد.

کریمی خاطرنشان کرد: ماسک‌های تولید شده به صورت رایگان در اختیار مردم، مراکز بهداشتی و درمانی و اورژانس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول