اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امسال در کرمانشاه سیزده‌بدر نداریم

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه گفت: به خاطر شیوع کرونا، امسال در استان سیزده‌بدر نداریم.

امسال در کرمانشاه سیزده‌بدر نداریم

مسعود بهرام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح تقویت فاصله‌‌گذاری اجتماعی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و به کمیته اجتماعی انتظامی با مسؤولیت وزارت کشور برای بررسی‌های مجدد و اصلاح یک‌سری اصلاحات ارجاع داده شد و در نهایت به رئیس جمهور ابلاغ و از بامداد هشتم فروردین‌ماه به اجرا در آمد.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم استان با این طرح، ادامه داد: این طرح در ادامه اقدامات قبلی صورت گرفته و یکی از درخواست‌های مردم بود که با جدیت بیشتری به اجرا در آمد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه هدف از این طرح را کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رویکرد کاهش تماس‌ها عنوان کرد و گفت: مسافران و خودروهای غیربومی در قالب این طرح وارد شهرها نشوند، میهمانان در اسرع وقت شهرها را ترک کنند و به محل زندگی خود بازگردند.

بهرام‌نژاد به استقرار اکیپ‌های ثابت در 25  نقطه استان اشاره و بیان کرد: تاکنون به کمک فرماندهی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی 55 محور اصلی و فرعی مسدود شده است که با قوت تمام اجرای این کار ادامه دارد.

وی از تعطیلی تمامی تفرجگاه‌ها با مسؤولیت محیط زیست، میراث فرهنگی و منابع طبیعی خبر داد و افزود: ورودی تمامی روستاهای هدف گردشگری برای روز سیزده‌بدر بسته می‌شود‌، امسال در استان سیزده‌بدر نداریم مردم همچنان در خانه بمانند.

بهرام‌نژاد با بیان اینکه طرح روز سیزده‌بدر از دوازدهم اجرا می‌شود، تصریح کرد: طرح ترافیکی نیز اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در مقایسه با سایر استان در رابطه به کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا خوب عمل کرده است، افزود: تب‌سنجی از امروز در ورودی‌های استان انجام نمی‌شود، چون دیگر قرار نیست مسافری وارد استان شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول