اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اوضاع زندان همدان تحت کنترل است/ هیچ زندانی فرار نکرده است

دادستان همدان با بیان اینکه اوضاع زندان تحت کنترل است گفت: هیچ زندانی فرار نکرده است.

اوضاع زندان همدان تحت کنترل است/ هیچ زندانی فرار نکرده است

 حسن خانجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وقوع ناآرامی در زندان همدان اظهار کرد: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و هیچ زندانی فرار نکرده است.

وی با بیان اینکه اعتراض برخی از زندانیان از دیروز بعد از ظهر شروع شد و دیشب نیز خاتمه پیدا کرد گفت: برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر فراری زندانیان و یا درگیری مسلحانه در همدان کذب محض است.

دادستان همدان با اشاره به اینکه تعدادی از زندانیان به خاطر قضیه کرونا قصد ایجاد آشوب در زندان را داشتند و چند پتو را نیز آتش زدند افزود: البته دیگر زندانیان با آنها همکاری نکردند و حتی مبادرت به خاموش کردن آتش و همکاری با نیروهای امنیتی زندان کردند.

وی در پاسخ به اینکه برخی در فضای مجازی عنوان می‌کردند گستره آتش‌سوزی بالا و اوضاع تحت کنترل زندانیان بود که اجازه ورود به مأموران آتش‌نشانی نیز داده نشد گفت: این موضوع دروغ محض است.

خانجانی گفت: تأکید می‌کنم هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و همان طور که گفتم زندانیان نیز در مقابله با زندانیان آشوبگر با ما همکاری لازم را داشتند.

وی با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در زندان‌ها، ۲ هزار و ۳۳۰ زندانی در همدان به مرخصی رفتند گفت: این اتفاق با در نظر نگرفتن شرایط سختگیرانه اعمال شد.

دادستان همدان با بیان اینکه با این اقدام تعداد زیادی از زندانیان در مرخصی هستند اظهار کرد: تعدادی هم به خاطر ناتوانی در تامین کفیل نتوانستند به مرخصی بروند.

وی با اشاره به اینکه تمام اقدامات بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا در زندان‌ها مورد توجه و در حال اجراست افزود: خانواده‌ها نگران این موضوع نباشند.

انتهای پیام/ 3140/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول