اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فقدان بیمارستان در پیشوا مردم را به زحمت انداخته است

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان این که فقدان بیمارستان در این شهرستان مردم را به زحمت انداخته است، گفت: شکست کرونا تنها با همکاری مردم محقق می‌شود.

فقدان بیمارستان در پیشوا مردم را به زحمت انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور مسؤولان اظهار کرد: مقابله با کرونا در گرو همکاری مردم است و در این صورت چرخه انتقال این ویروس قطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه فقدان بیمارستان در شهرستان پیشوا مردم و متولیان امر را به زحمت انداخته است، ادامه داد: در زمینه تأمین نیازهای شهرستان اقدامات خوبی انجام شده و بخش عمده‌ای از ملزومات بهداشتی مورد نیاز تهیه شده است.

فرماندار پیشوا  با اشاره به اقدامات ضدکرونایی در پیشوا عنوان کرد: ضدعفونی اماکن عمومی، ادارات، بانک‌ها، تاکسی، ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی و غیره با همکاری همه نهادها به خوبی انجام شده و همچنان ادامه دارد.

عباسی با بیان این که این که شیوع ویروس کرونا یک بحران جهانی است، تصریح کرد: کشور و شهرستان ما نیز با آن درگیر شده و برای عبور به سلامت از این بحران، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی برعهده دارند که باید با ارائه اخبار صحیح و به‌دور از شایعه‌پراکنی برای خروج از این وضعیت کمک کنند.

وی ابراز داشت: باید با آموزش‌های خودمراقبتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بخشی از اضطراب جامعه را مدیریت کرد.

انتهای پیام/ح/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول