اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

756هزار نفر در پایگاه‌های سلامت بوشهر غربالگری شدند

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر از غربالگری بیش از ۷۵۶ هزار نفر در پایگاه‌های بازرسی سلامت استان خبر داد.

756هزار نفر در پایگاه‌های سلامت بوشهر غربالگری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حاجیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه  ۳۶ ایستگاه غربالگری تشخیص بیماری کرونا در مبادی ورودی استان بوشهر دایر است، اظهار داشت: طرح غربالگری از ۹ اسفند سال گذشته آغازشده است و امدادگران هلال‌احمر که به لباس حفاظتی مجهز هستند تاکنون ۷۵۶ هزار نفر از سرنشینان خودروها در مبادی ورودی این استان غربالگری و تب‌سنجی کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر افزود: از این شمار ۴۷ نفر علامت‌دار بودند و به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳۶ پایگاه غربالگری جمعیت هلال‌احمر با ۵۸ دستگاه تب‌سنج در محورهای ورودی و خروجی استان بوشهر فعال هستند و نیروهای ثابت و داوطلبان این جمعیت در سه نوبت سرنشینان خودروها را تب‌سنجی می‌کنند.

حاجیانی، هدف از تب‌سنجی سرنشینان خودروها را قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و تأکید کرد: برای مصون ماندن مردم از بیماری کرونا باید از سفر پرهیز کنند و انتظار می‌رود با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی افراد از تردد بین شهری خودداری و به سامانه در خانه ماندن توجه داشته باشند.

وی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر، گفت: از ۹ اسفند سال گذشته تاکنون اقلام بهداشتی بین هشت‌هزار و ۶۰۰ نفر در قالب سه هزار و ۱۶۷ خانوار توزیع‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر از توزیع دو هزار ۳۰۰ دستکش، ۱۶۶ ژل ضدعفونی، و ۱۳۵ مایع ضدعفونی میان مردم به صورت رایگان خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم‌های هلال‌احمر تاکنون ضمن توزیع ۳۲۹ لیتر مواد شوینده هزار و ۳۵۶ خودرو گندزدایی، ۸۰۹ نفر ضدعفونی، ۴۷ خیابان و ۱۵۴ مرکز خرید عمومی در استان بوشهر گندزدایی کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول