اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت ۱۹۹۲ داوطلب هلال احمر در همدان برای مقابله با کرونا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از فعالیت یک‌هزار و ۹۹۲ داوطلب هلال احمر در ایام شیوع کرونا خبر داد و گفت: این افراد ۱۱ هزار و ۷۵ نفر ساعت فعالیت داشتند.

فعالیت ۱۹۹۲ داوطلب هلال احمر در همدان برای مقابله با کرونا

بهروز کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری اپیدمی کرونا آموزش‌هایی ویژه اعضا و پرسنل هلال احمر در نظر گرفته شده است اظهار کرد: ۱۳۶ نفر در یک‌هزار و ۱۱۰ نفرساعت آموزش‌های ویژه کرونا را گذراندند.

وی از ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌ها خبر داد و افزود: ۵۲۴ نفر در ۲ هزار و ۶۲ نفرساعت در این زمینه فعالیت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: در ضدعفونی و گندزدایی وسایل نقلیه عمومی ۱۲۰ نفرساعت و در ضدعفونی اماکن عمومی ۷۶۷ نفرساعت فعالیت می‌کنند.

وی از تولید ماسک، دستکش و لباس‌های سرهمی توسط جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: ۶۰۰ نفر ساعت در این زمینه در حال فعالیت هستند.

کارخانه‌ای با اشاره به حضور پزشکان و پیراپزشکان در نقاهتگاه‌های بیماران خاطرنشان کرد: ۴ نفر در قالب هفت نفر ساعت این مورد را پوشش می‌دهند.

وی به توزیع سبد و بسته‌های حمایتی و معیشتی اشاره کرد و گفت: ۱۰۹ داوطلب در قالب ۴۳۸ نفر ساعت در توزیع و بسته‌بندی این اقلام فعال هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تعداد بسته و اقلام بهداشتی را ۱۸۷ مورد عنوان کرد و افزود: ۶۰۶ نفرساعت در این خصوص فعالیت صورت گرفته است.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی آنلاین به مردم یادآور شد: ۱۱۶ پزشک و پیراپزشک در این زمینه وارد عمل شده و ۸۵۷ نفرساعت فعالیت داشتند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه ۱۰۰ منطقه محروم و کمتربرخوردار زیر پوشش طرح‌های ویژه مقابله کرونا قرار گرفتند افزود: ۶۶۵ نفرساعت در این طرح فعالیت صورت گرفت.

وی از اهدای خون داوطلبان هلال احمر در قالب «حمایت ماندگار» خبر داد و گفت: ۳۶ واحد خون از طریق این افراد اهدا صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان از فعالیت یک‌هزار و ۹۹۲ داوطلب هلال احمر در ایام شیوع کرونا خبر داد و گفت: این افراد ۱۱ هزار و ۷۵ نفرساعت فعالیت داشتند.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول