اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری 10 سارق و کشف 36 فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان

کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان در اجرای طرح برقراری نظم و اقتدار پلیس در تعطیلات نوروز ، طی 48 ساعت گذشته 10 نفر از سارقان حرفه ای را دستگیر و موفق به کشف 36 فقره سرقت شدند.

دستگیری 10 سارق و کشف 36 فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید کرمی ظهر امروز در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام گشت‌های آشکار و پنهان، طرح برقراری نظم و اقتدار پلیس درجامعه را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: طی این مدت کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل اتاق فکر و انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، 36 فقره سرقت اعم از سرقت منزل ، مغازه، اماکن دولتی و خصوصی موتورسیکلت و سرقت به عنف را کشف و 10 نفر سارق را در این زمینه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان، کشف 8 پرونده کلاهبرداری را از دیگر نتایج این طرح عنوان کرده و تصریح کرد:دونفر کلاهبردار در این زمینه دستگیر شدند.

سرهنگ کرمی به کشف دو پرونده جعل در زمان اجرای طرح اشاره کرده و افزود: یک نفر جاعل دستگیر شد. 

این مسؤول انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول