اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| با متخلفین سرعت غیرمجاز در مسیر بردسکن ـ کاشمر برخورد می‌شود

فرمانده پلیس راه بردسکن با تاکید بر اینکه سرعت غیرمجاز و تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی از دید پلیس پنهان نمی‌ماند، گفت: با متخلفین سرعت غیرمجاز در مسیر بردسکن ـ کاشمر برخورد می‌شود.

فارس من| با متخلفین سرعت غیرمجاز در مسیر بردسکن ـ کاشمر برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «سرعت غیرمجاز در محور بردسکن به کاشمر» ثبت کرده و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

فرمانده پلیس راه بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسیر بردسکن به کاشمر و خلیل‌آباد یا بلعکس از آنجا که بعضا پرسنل ادارات نیز تردد دارند، صبح‌ها برای رسیدن به محل کار خود با سرعت غیرمجاز تردد می‌کنند که باید با رعایت اصول راهنمایی و رانندگی، زمان خود را برای رسیدن به محل کار خود تنظیم کنند تا منجر به تخلف نشوند.

سرهنگ محمد چرمگی با تاکید بر اینکه سرعت غیرمجاز و تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی از دید پلیس پنهان نمی‌ماند، بیان کرد: با متخلفین سرعت غیرمجاز در مسیر بردسکن ـ کاشمر برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های پلیس در این محور و دیگر محورها حضور دارند، افزود: دوربین نصب شده در محور بردسکن ـ خلیل‌آباد حد فاصل روستای جابوز فعال است که سرعت بیش از 95 در روز و 85 کیلومتر در شب را ثبت و ضبط و برای متخلفین به صورت خودکار جریمه ثبت می‌کند.

انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول