اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

غربالگری و تب‌سنجی 78 هزارنفر در پایگاه‌های هلال احمر کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان از غربالگری و تب‌سنجی 78 هزار نفر توسط پایگاه‌های غربالگری جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی استان خبرداد.

غربالگری و تب‌سنجی 78 هزارنفر در پایگاه‌های هلال احمر کردستان

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با هماهنگی اداره‌کل مدیریت بحران استان و در راستای کنترل ترددهای استان و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس، 6 پایگاه غربالگری دیگر در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شد و با راه‌اندازی این تعداد پایگاه مجموع پایگاه‌های فعال غربالگری استان به 14 عدد رسید.

وی گفت: در راستای تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مدیریت بحران استان، پایگاه‌های غربالگری در تمام مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان مستقر شده و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امدادرسان، تردد مسافرین را با جدیت و نظارت بیشتری کنترل می‌کنند.

فعالیت پایگاه غربالگری کردستان شبانه‌روزی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان افزود: از امروز فعالیت پایگاه‌های غربالگری ۲۴ ساعته شده و داوطلبان جمعیت هلال احمر در 14 پایگاه غربالگری بصورت شبانه‌روزی به تب‌سنجی افراد پرداخته و موارد مشکوک را با همکاری اورژانس به مراکز درمانی ارجاع می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های جمعیت هلال احمر از ابتدای اجرای طرح غربالگری، 78 هزار از هموطنانمان را که سرنشین بیش از 28 هزار خودرو بوده‌‌اند در این مدت تب‌سنجی و غربالگری کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با انجام این میزان تب‌سنجی 360 فرد تب‌دار مشکوک به کرونا شناسایی و پس از بررسی‌های کارشناسان اورژانس، 43 مورد به مراکز درمانی استان ارجاع شده‌اند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول