اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ارجاع بیش از 2000 نفر از مبادی ورودی اصفهان به مراکز درمانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: بیش از ۷۴۱ هزار نفر مورد پایش قرار گرفته‌اند که از این تعداد بیش از 2 هزار نفر از خدمت‌گیرندگان به مراکز درمانی ارجاع داده شده‌اند.

ارجاع بیش از 2000 نفر از مبادی ورودی اصفهان به مراکز درمانی

علی‌محمد هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تعداد غربالگری‌های انجام شده اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح غربالگری و پایش سلامت در استان تا کنون بیش از ۷۴۱ هزار نفر مورد پایش قرار گرفته‌اند که از این تعداد بیش از 2 هزار نفر از خدمت‌گیرندگان به مراکز درمانی ارجاع داده شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: طرح پایش، غربالگری و تب‌سنجی مسافران در خروجی و ورودی شهرها در سراسر استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود، هدف از این اقدام شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا از طریق سنجش نخستین علامت بیماری یعنی افزایش تب و دمای عمومی بدن است.

وی با تأکید بر وظیفه ذاتی و مسئولیت اجتماعی جمعیت هلال احمر در کاهش دردها و تسکین آلام بشری به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس بیان داشت: نجاتگران و پرسنل امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بیش از 80 پایگاه این جمعیت مستقر در مبادی خروجی و ورودی، بیش از ۷۴۱ هزار نفر را از تاریخ 24 اسفندماه تاکنون مورد پایش قرار داده‌اند.

هاشمی در خصوص راه اندازی و اداره مراکز نگهداری و مراقبت از بیماران بهبود یافته ویژه بیماران کرونا در استان یادآور شد: خیرین و داوطلبان می‌توانند برای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری بیماران در این نقاهتگاه‌ها مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب 5405400094 نزد بانک ملت شعبه میر به نام جمعیت هلال احمر استان اصفهان و یا شماره کارت 6104337603708668 به نام جمعیت هلال احمر استان اصفهان واریز نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: همچنین این جمعیت آمادگی خود را برای جذب نیروهای داوطلب پزشک، اداری، خدماتی، فنی و رسانه‌ای برای کمک به کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد : به منظور جلب مشارکت‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا از عموم مردم به ویژه سازمان‌ها، دستگاه‌ها، سمن‌ها، رسانه‌ها، هنرمندان، ورزشکاران، صنوف، داوطلبان و نیکوکاران دعوت می‌شود برای شرکت در پویش مردمی کمک برای مقابله با بیماری کرونا با این جمعیت همکاری کنند.

انتهای پیام/63090/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول