اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

توزیع بیش از هزار کیلو مرغ و ۳۶۱ بسته ارزاق میان نیازمندان توسط مسجد ارک

عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران گفت: با توسل به ذوات مقدس اهل بیت (ع) و به لطف مشارکت مردم در ماه‌های رجب و شعبان، در دو مرحله ۸۱۵ عدد مرغ به همراه ۳۶۱ بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع شد.

توزیع بیش از هزار کیلو مرغ و ۳۶۱ بسته ارزاق میان نیازمندان توسط مسجد ارک

حسین ارضی عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش‌های این گروه جهادی در راستای ارائه خدمات اجتماعی در ماه‌های رجب و شعبان اظهارداشت: با توسل به ذوات مقدس اهل بیت (ع) و به لطف مشارکت مردم در ماه رجب و شعبان، در دو مرحله ۸۱۵ عدد مرغ با وزن بیش از یک تُن ذبح شد و میان نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاربه تهیه و توزیع ۳۶۱ بسته ارزاق در ۴ مرحله گفت: بنا داریم به مناسبت نیمه شعبان نیز  ۵۰۰ عدد مرغ ذبح کنیم و ۲۲۰ بسته ارزاق نیز میان نیازمندان توزیع کنیم.

ارضی تصریح کرد: خانواده‌های نیازمند بسیاری در منطقه ۱۲ تهران به مسجد ارک مراجعه می‌کنند که این گروه جهادی در بازه‌های زمانی مختلف به آنان کمک‌رسانی می‌کند و جدای از آن نیز خانواده‌های نیازمند متعددی نیز توسط معتمدین و هیأتی‌ها شناسایی شده‌اند که تحت حمایت قرار می‌گیرند.

عضو گروه جهادی شهدای مسجد ارک گفت: طرح جمع‌آوری صدقات به نیت سلامتی امام زمان (عج) در ابتدای هر ماه قمری از سوی این گروه جهادی انجام می‌شود که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و صدقات خود را برای مشارکت در طرح‌های خیرخواهان این گروه به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۷۱۹۳۷۳۱ واریز کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول