اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار کارشناس عراقی درباره حمله آمریکا به الحشد بعد از تخلیه برخی نقاط

یک کارشناس سیاسی عراقی هشدار داد که ممکن است آمریکا بعد از خروج نیروهایش از برخی نقاط و پایگاه‌ها در عراق، به مواضع الحشد الشعبی حمله کند.

هشدار کارشناس عراقی درباره حمله آمریکا به الحشد بعد از تخلیه برخی نقاط

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «صباح الطائی» تحلیلگر سیاسی عراقی امروز جمعه درباره حمله نیروهای آمریکایی در عراق به مواضع وابسته به الحشد الشعبی هشدار داد.

الطائی هشدار داد که خروج نیروهای آمریکایی از برخی پایگاه‌ها تردید برانگیز است و نشان‌دهنده اجرایی شدن برخی طرح‌ها همزمان با شیوع ویروس کرونا است.

الطائی به وبگاه خبری المعلومه عراق گفت، «نیروهای آمریکایی از شیوع ویروس کرونا استفاده کرده تا طرح‌های جنایتکارانه از پیش تعیین شده خود را اجرایی کنند. شاید شیوع کرونا سبب آغاز طرحی جدید برای حمله به گروه‌های مقاومت و الحشد الشعبی باشد». 

به گفته این کارشناس، خروج نیروهای آمریکایی از برخی پایگاه‌های در بغداد، القائم و القیاره باید موضوعی باشد که با احتیاط با آن برخورد شود. شاید نیروهای آمریکایی عملیات جنایتکارانه‌ای در دست اجرا داشته باشند.

یک منبع امنیتی عراقی روز گذشته گفت که نیروهای تروریست‌ آمریکایی که از سال‌ها پیش در پایگاه القیاره مستقر بودند،‌ از این پایگاه خارج و به پایگاهی دیگر در عراق منتقل شدند اما این خبر امروز تکذیب شد و مشاور استاندار نینوی خبر داد که بر خلاف ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر خروج از پایگاه هوایی «القیاره» در نینوی، فقط عملیات جایگزین کردن نیروهای آمریکایی صورت گرفته است، نه بیشتر (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول