اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کاهش حوادث در جاده‌های سمنان/ ترددها بسیار کم شده است+ فیلم

فرمانده پلیس راه استان سمنان از کاهش حوادث در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: ترددها در جاده‌های استان سمنان بسیار کم شده است و همچنان توصیه می‌کنیم مردم این روزها در خانه‌ها بمانند.

کاهش حوادث در جاده‌های سمنان/ ترددها بسیار کم شده است+ فیلم

سرهنگ تقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: از اواخر بهمن‌ماه شاهد ورود بیماری کرونا به کشور بودیم و توصیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همه مسؤولان امر در این بود که مردم برای اینکه این بیماری شیوع پیدا نکند، در خانه‌های خود بمانند.

وی گفت: امروز شاهد این هستیم که خیل زیادی از هم‌وطنانمان که این روزها قصد داشتند تا در بارگاه مقدس حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) باشند، به این توصیه‌ها توجه بیشتری کردند و جاده‌های استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال قبل درصد بسیار زیادی کاهش تردد داشته است.

فرمانده پلیس راه استان سمنان ادامه داد: سفرها در جاده‌های استان سمنان بسیار کم شده است و همچنان توصیه می‌کنیم مردم این روزها در خانه‌ها بمانند.

کبیری بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده و دستورات ستاد ملی کرونا در خروجی‌های استان سمنان باید هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تست کرونا انجام دهند و پلیس نیز در کنارشان حضور دارد.

وی گفت: توصیه‌های وزارت بهداشت و مسؤولان امر را باید جدی بگیریم و در خانه‌های خود بمانیم؛ آرزو داریم که این بیماری هرچه زودتر از جهان، ایران و استان سمنان خارج شود و شاهد سفرهای همه هم‌وطنان در تمام راه‌های کشور به‌ویژه در مسیر حرم حضرت امام رضا (ع) باشیم و خدمات مطلوبی به مردم ایران ارائه کنیم.

فرمانده پلیس راه استان سمنان تصریح کرد: با وجود اینکه سفرها در کشور کمتر شده است؛ اما از تعداد تیم‌های پلیس راه استان سمنان کم نکرده‌ایم و هم‌اکنون بیش از ۶۰ تیم پلیس‌ راه در راه‌های مواصلاتی استان سمنان به‌طور شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و اگر نیاز باشد، در کمترین زمان در محل حاضر شده و خدمات‌رسانی می‌کنند.

کبیری ادامه داد: با توجه به اینکه سفرها کمتر شده است، تا این لحظه مشکل خاصی در راه‌های استان سمنان نداشتیم و ۵۴ دستگاه دوربین ثابت و سیار نیز راه‌های استان سمنان را تحت پوشش دارند.

وی گفت: از همه مردم استان سمنان می‌خواهیم تا در خانه‌های خود بمانند تا شرایط به حالت عادی بازگردد و سپس سفرهای خود را آغاز کنند.

فرمانده پلیس راه استان سمنان افزود: با کمک دستگاه‌ها و عوامل راهداری، اورژانس، هلال‌احمر و استانداری، کمیسیون ایمنی راه‌ها به‌صورت ماهانه در استان سمنان برگزار می‌شود و شاهد کاهش حوادث در جاده‌های استان سمنان بودیم؛ اما هنوز آمار آن جمع‌بندی نشده است.

کبیری گفت: بر اساس تدبیر ستاد ملی کرونا، جزو ۱۱ استانی هستیم که باید خروجی‌های استان را کنترل کنیم و در حال حاضر، در محورهای گرمسار- قم، گرمسار- ایوانکی، سمنان- فیروزکوه، دامغان- جندق، دامغان- گلوگاه، شاهرود- آزادشهر، شاهرود- گرگان و میامی- سبزوار تیم‌های پلیس راه در کنار عوامل هلال‌احمر و اورژانس به‌صورت شبانه‌روزی حضور دارند و این مهم را اجرایی می‌کنند.

این ویدئو را ببینید:

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول