اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری شهرستان قرچک کلید خورد

فرماندار قرچک‌گفت: طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری ۱۲ مرکز در شهرستان قرچک کلید خورد.

طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری شهرستان قرچک کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، ساعتی پیش با حضور بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک، فرماندهان انتظامی، نیروهای اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان و شهرداری در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی صنوف غیرضروری، ۱۲ مرکز اصلی شهرستان تعطیل شدند.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در خصوص اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح فاصله اجتماعی بر اساس مصوبه ابلاغی اجرا می‌شود و همه مسؤولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی در شهرستان‌ها وظیفه اجرای طرح ها را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: آن دسته از اصناف که در زمینه تأمین مایحتاج و خدمات ضروری مردم فعالند، در طرح فاصله اجتماعی و تعطیلی صنوف به کار خود ادامه می‌دهند.

فرماندار قرچک بیان داشت: گروهی از اصناف غیرضروری قطعاً باید تعطیل شوند که لیست آن‌ها مشخص شده و اجازه فعالیت تا پایان طرح نخواهند داشت و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

خطیبی افزود: صبح امروز با توجه به ابلاغ به واحدهای صنفی دو واحد صنفی غیرضروری با توجه به رعایت نکردن مصوبه ستاد پلمب شده و واحد صنفی آن‌ها یک ماه حق فعالیت ندارند.

وی اظهار کرد: گروه سومی از اصناف هم به تشخیص مسؤولان استان‌ها در حد ضرورت برای خدمات دهی به مردم می‌توانند فعال باشند و در صورت تصمیم‌گیری جدید این واحدها هم باید تعطیل کنند.

فرماندار قرچک در خصوص فعالیت گروه سوم بیان داشت: ستادهای استانی مسؤولیت دارند با توجه به شرایط محلی و شرایط در هر شهر، تصمیم گیری کنند و گروه سوم با تصمیم ستادهای استانی فعالیت می‌کند.

خطیبی در پایان خاطرنشان کرد: تمام اصناف و مراکز ضروری که برای خدمات رسانی به مردم فعال هستند باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و درصورت عدم رعایت موارد بهداشتی بی‌شک واحد صنفی پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول